Diskusija

LU Anketa-skolotāju kompetenču ietekme uz profesionālās dzīves kvalitāti

1 komentārs:

  1. Klasē ir zēns, kura uzvedība stipri atšķiras no vienaudžu uzvedības un neiekļaujas tā saucamajos „normālajos rāmjos”. Zēns parasti uzceļ stipri augstu trokšņa līmeni, ir sajūta, ka klusums viņu biedē vai satrauc, jo viņš trokšņo nepārtraukti - skaļi kliedz vai runā, izdara visādus trokšņus ar mutes vai lūpu palīdzību, sit kājas pret grīdu, utt. Viņš ir tas, kas parasti ir visu konfliktu epicentrā, jo regulāri ir kādu pagrūdis, iesitis, izjaucis rotaļu vai kā citādi aizvainojis. Pats sev atrast nodarbošanos nespēj, bieži vien klīst pa klasi un meklē „ko interesantu” ko varētu izjaukt vai izārdīt. Bieži vien liekas, ka nedzird ko viņam saka. Uz aizrādījumiem labākā gadījumā nereaģē, bet parasti apvainojas un paliek dusmīgs, jo neuzskata sevi par vainīgu. Stundu laikā ir ļoti nemierīgs, nespēj mierīgi nosēdēt, uzmanību viegli novērš apkārt notiekošais, nespēj sagaidīt, kad būs iespēja runāt, pat, ja nezina ko teikt. Patstāvīgi trokšņo un traucē stundas laikā gan skolotāju, gan citus bērnus.

    AtbildētDzēst